16/7

Haft tur med vädret idag :)
Många regn moln har dragit förbi men det höll igen hela dagen, bra skönt, och skönt med skugga emellanåt.

Har precis tagit ett skönt bad efter en hel dag ute med husvagnsrenovering. hehe. Men nu börjar det hända lite, nu är botten typ klar iallafall. Fick lite hjälp utav Jörgen idag också, kul med sällskap :)

nu ska jag se på en film sen sova. (ovanligt) .


Men lite bilder lär jag slänga upp också.


ramen

Ramen, allt demonterat, nya botten undersidan syns längst bort på bilden.


lim

Limmar fast frigolit plattorna.


klyv

Min hemmagjorda Frigolit klyv, haha.  skickar ström igenom ståltråden så den blir glödhet sen låter jag frigoliten glida igenom och blir då klyvd i rätt tjocklek :)




Och här är nya bottenplattan typ klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0