ny bil:)

Dagarna flyger iväg, det känns inte som om man gör något. Har blivit data nörd igen märker jag, sitter och spelar wow varje dag i flera timmar. hehe.
Men en positiv sak har iallafall hänt och det är att jag börjar vända rätt dygnet, kommer i säng lite väl sent men kliver iallafall upp vid 8- halv 9 tiden.

Idag har jag även köpt en ny bil, känner att det blir så jäkla dyrt med all soppa till volvon när man åker så pass mycket som jag gör så idag köpte jag en Clio, så nu blir det lite billigare att åka. Tyvärr så laddade den inte så tog ett tag att ta sig hem, Köpte den i västerås och var tvungen att stanna varannan mil och ladda batteriet lite. Så ikväll har jag mekat lite, det verkar vara kolen som är slut så imorgon biti blir det till att jaga nya. Hoppas Mekonomen har det hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0