Midsommar

Ja igår var det midsommar, jätte fint väder , varm och soligt, eller inte . Men vi slapp iallafall regnet på kvällen.
Men det var inget speciellt som hände, var över till bror och käkade lite men kände mig inte social så åkte därifrån direkt efter man fått mat i magen. Körde lite folk sen som skulle ut och festa, ovanligt. Sen så blev det som vanligt, jag sitter hemma framför datorn eller ligger i soffan medans alla andra är ute och festar. visst jag skulle också kunna åka iväg på fest, men jag känner mig inte hemma på en fest kan inte slappna av och ha kul.
Jag dricker nästan aldrig, folk säger att det är bra , att jag är duktig som inte dricker.
Men frågan är om det verkligen är bra? visst alcoholen kanske inte är bra för kroppen men jag önskar att jag kunde dricka att jag tyckte det var gott. Jag vill vara som andra, längta till helgen, ut på någon fest och dricka å ha kul. Men istället blir det alltid samma sak, jag är killen som ligger hemma och skriver sms till kompisarna och frågar om dem har kul.  Varför är jag inte med dem istället?   Förstår inte varför jag inte kan dricka, det känns helt fel att dricka sen tycker jag att det smakar så förbaskat vidrigt, klarar verkligen inte av öl eller sprit smaken, en riktig drink som inte smakar alcohol går bra, men känns fortfarande fel, jag passar inte in på festen. 
Varför blev det såhär? Varför sticker jag ut ur mängden?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man behöver inte dricka..Spriten den ställer till mera en vad den gör nytta..Du får ta å komma ner till oss..Du är alltid välkommen ner hit..Vi dricker typ aldrig men kan ha väldigt kul endå...Tycker du kan komma ner hit å bo här nere ett tag med oss..Så snälla kom ner så jag får visa dig vad vi gör här nere..Tycker du kan komma ner nu i sommar då det finns en del att göra..Vill även ut å bowla med dig..Hitta på saker med min storebror ju.Finns alltid här för dig...Glöm aldrig bort det...Love....Kramisar..

2010-07-13 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0