Gråter när ingen ser.

Dagarna går och livet känns bara jobbigare för var dag.
När ska det vända, när ska jag få känna lycka igen, att vakna på morgonen och känna sig pigg och lyckling.
Inte vakna på morgonen och känna att ännu en jobbig dag med massa depressioner just har börjat. Slippa vakna varje morgon med huvudvärk och fortfarande känna sig lika trött som när man la sig ner i sängen för att sova natten innan.

Känner knappt igen mig längre, jag som alltid har lagt allt bakom mig och sett framåt. Alltid sett ljusare tider.
Nu kommer allt ifatt mig, allt man lagt bakom sig och inte bearbetat, allt kommer och trycker ner en. Hur ska man orka se ljuset och bearbeta det.

Hur ska jag bearbeta det på bästa sätt ? Har fastnat i en stor ond cirkel som inte vill släppa ut mig.

All Depression och sorg har börjat gå över till ilska. Har inget tålamod kvar.

Och snart är det jul, känns jobbigt, jul ska man fira tillsammans med en man älskar, jul handla tillsammans, baka tillsammans, pynta tillsammans, Men här sitter jag i min ensamma bubbla som jag själv har skapat genom att stänga ute allt och alla.

Kommentarer
Postat av: malin saxby

hej alexander... hur är det med dig? även om du känner dig ensam så är du inte det, men känslan av ensamhet är stark om man är deprimerad... finns det någon som hjälper dig? har du någon att prata med?

du syns och du finns... det går att ta sig ur en deprition, det tar bara lite tid och är en jobbig period men med rätt hjälp så går det över! har du hört talas om kognetiv beteende terapi? du är värd att må bra!lycka till.

2009-12-17 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0