Trött

Detta inlägg är inge roligt att läsa, och stavningen, meningar allt är bara en stor röra, ville bara skriva lite.
Frivilligt att läsa.


Trött på allt skit, trött på livet, vet ej hur jag ska ta mig upp. Känner mig så ensam, vet ej vad jag gör för fel.

Vad är det för fel på mig, varför kan man inte stå för att man är vän med mig.


Och **** du säger att jag betytt så mycket för dig bla bla bla, men du ville bara ha mig vid din sida när du var ensam. Så jävla jobbigt att det har blivit som det blivit.  Men nu behöver du inte mig längre och att jag behöver dig spelar ingen roll för din del.

Jag var dum som hopppades på mera från första gången istället för att bara släppa det och säga nej.
Jag var dum som inte lyssnade på mina vänner som jag hade vid min sida på den tiden.

Jag ångrar denna tid men ändå inte, Vi har haft det bra till och från, vi har haft skoj ihop, synd bara att allt kan bli så fel. 

Synd att du vill offra våran vänskap, men hoppas du gör rätt val och inte ångrar dig, för lyckas jag glömma så kommer jag nog inte tillbaka.


Är trött på alla undanflykter , lögner och hemligheter. Jag har låtit dig ha dem, jag har stått på din sida men nu är jag trött på det. jag har inget för det.

När du mått dåligt och skrivit något så har jag gjort allt för att försöka få dig glad. Men skriver jag något så får jag sällan något svar för du vet inte vad du ska skriva, för du bryr dig inte.



Jag ska ta mig upp igen, på något vis, vet ej hur.  Mitt psyke är helt åt helvete, har aldrig mått så dåligt som jag gör nu. Tror inte jag klarar mig upp utan hjälp, har kontaktat psyke, varit och pratat med dem, men väntetiden är över 3 månader. Jag hinner gå under. Jag måste göra det så bra som möjligt.

Jag behöver ett nytt liv.

Dyker möjligheten upp att bara dra så kommer jag göra det. Har haft möjligheten flera gånger genom åren men har alltid haft något som hållt mig kvar här men nu finns inget, finns inget som håller mig kvar. Så hoppas möjligheter kommer igen. Sticka och börja om, skaffa vänner som man betyder något för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0