Husvagnsrenovering

tjo.

Uff nu är det verkligen sommar, nästan lite för varmt om man säger så. Men detta år har jag klarat värmen mycket bättre än vad jag brukar, brukar nämligen bli väldigt lätt irriterad och agressiv när det är varmt men än så länge har det gått hyffsat bra :)

Köpte en husvagn för något år sedan med fuktskada som jag tänkte renovera , men har inte riktigt tagit mig i kragen och fixat den.

Men nu jäklar, idag tog jag tag i det igen. Har även tänkt att jag kan blogga lite ang. renoveringen. Kanske inte så jätte intressant läsning ;) men bättre med lite text här än att det är dött som det brukar. hehe.


Idag har jag då kollat igenom den lite, sen har jag rivit ut en del utav inredningen och börjat riva ut golvmattan i den. Tänkte först bara riva bort just där fuktskadan är men det får bli en total renovering istället så den blir fräsch. Har även ställt ut en avfuktare som får stå igång under natten och torka upp i den.
Sen är det bara att hålla tummarna för att jag lyckas fixa den ;)

här är lite bilder från idag.


Framsidan.
Högerfram
vänster fram
bakåt


Kommentarer
Postat av: niklas hugosson

hej sitter ner efter en dags renovering kul o se att det är fler som har samma hobby som en annan .håller på med att renovera en knaus 640 från plåt till plåt

2012-02-11 @ 10:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0