14/7

Efter gårdagens regn så var det lite skönare väder idag. :)

Dagen gick åt till husvagnen, ännu mera demontering.
Har plockat av väggarna/chassit och tagit undan underredet inkl. golvet. Finns inte mycket kvar utav den så kallade husvagnen nu. Imorgon ska jag plocka isär golvet sen åka och handla material till det nya golvet som jag lär bygga.  Känns att man varit ute hela dagen, man blir såå trött. Så nu blire lite chips, dipp och läsk sen en film, får man se om man orkar se klart filmen eller om man somnar ifrån. hehe.


lite bilder från idag.


bakåt2
bra ventilation i denna ;)

sida
Chockerande, inga reglar i väggarna, hela väggen är bara en stor frigolit skiva. Brukar annars finnas några reglar för att stabilisera upp det.  Blev lite rangligt på slutet så fick bygga en liten ställning som höll i allt, och även höll upp chassit när jag skulle ta undan botten.

botten lämnar

Nu lämnar underredet, hehe.


jag och far

Far är snäll och hjälper lite då och då.

särat


Så, nu slutar jag för idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0