13/7

Ännu en väldigt varm dag, men mot kvällen så kom det regn och åska, skönt :) så nu är det liite svalare på rummet iallafall. Kanske man sover bättre.

Idag klev jag upp en timme tidigare (kl9) än jag brukar, måste vända rätt på dygnet så man kanske kan somna tidigare på kvällarna (nätterna).

Blev en del grejande med husvagnen idag, rivit ut inredningen baktill och upptäckte att golvet är helt slut där och har då bestämmt mig för att göra allt ordentligt så jag kommer riva ner den mera, plocka bort plåten runt husvagnen så man kan se hela stommen och byta ut det som behövs.

Så har även idag varit till borlänge och köpt en stor presenning som jag kan ha över den när jag börjar plocka plåten.

Sen kvällen slutade med lite kortspel med föräldrarna. och nu ska jag försöka sova lite.

här är dagens bild på husvagnen.



Bakdelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0